Voorbereiding in volle gang! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu Voorbereiding in volle gang! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu

Voorbereiding in volle gang!

Door: Ester Olsthoorn

Blijf op de hoogte en volg Ester

14 Januari 2014 | Nederland, Schipluiden

Ik vertrek pas in mei.. Maar dat betekend niet dat ik nu nog niet bezig ben en veel nadenk over Zuid-Afrika. Allerlei dingen uitzoeken, welke vaccinaties moet ik hebben, moet ik een visum hebben, malariapillen, hoe zit het daarmee? Nu het zeker is dat ik zal vertrekken naar Zuid-Afrika kan het voorbereiden en de fun beginnen! Ik kan niet wachten! :D

  • 15 Januari 2014 - 10:58

    Stephanie:

    Geniet van alle voorbereidingen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Tot 25 juli ben ik hier in het mooie, indrukwekkende Wellington, Zuid-Afrika!

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 11250

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Zuid-Afrika

02 Oktober 2012 - 23 Oktober 2012

Brazilië

02 Juli 2011 - 24 Juli 2011

Brazilië

Landen bezocht: