Nog maar twee maanden! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu Nog maar twee maanden! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu

Nog maar twee maanden!

Blijf op de hoogte en volg Ester

02 Maart 2014 | Nederland, Schipluiden

Oelala, over twee maanden bevind ik me op dit moment in Zuid-Afrika! Ik heb er zó super veel zin in. Nog het één en ander regelen hier in Nederland, dan ben ik echt klaar om te gaan. Van mijn lieve tante heb ik verschillende boeken gehad over Zuid-Afrika, zo kan ik me alvast lekker inlezen. En lang leve het internet, er is zo veel te vinden, zo gaaf!

Tags: #BIJNA!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Tot 25 juli ben ik hier in het mooie, indrukwekkende Wellington, Zuid-Afrika!

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 11248

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Zuid-Afrika

02 Oktober 2012 - 23 Oktober 2012

Brazilië

02 Juli 2011 - 24 Juli 2011

Brazilië

Landen bezocht: