Nog één dagje, ziek zijn en HEEL veel zin hebben! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu Nog één dagje, ziek zijn en HEEL veel zin hebben! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu

Nog één dagje, ziek zijn en HEEL veel zin hebben!

Blijf op de hoogte en volg Ester

30 April 2014 | Nederland, Schipluiden

Morgen is het dan eindelijk zover, dan gaat mijn avontuur beginnen.. Helaas wat minder soepel als dat ik had verwacht.. Afgelopen weekend begon mijn keel behoorlijk zeer te doen en ik voelde me niet echt lekker.. Maarja, ibuprofen erin en gaan.. Dacht ik.. Toch maandagochtend maar even langs de huisarts, en waar ik al bang voor was werd bevestigd, een keelontsteking. De slechtste timing ooit! Ik heb direct een kuur gehad en die slaat gelukkig (!!) aan. Mijn keel doet nog wel zeer maar ik voel me gelukkig niet meer beroerd. Ik heb vaak het idee dat alles met een reden gebeurd, dus zo ook met deze keelontsteking. Blijkbaar had ik het nodig om even een aantal dagen rust te nemen, dat heb ik dan ook gedaan deze week.

Mijn koffer ligt open, te wachten op alle spullen die mee mogen naar Zuid-Afrika. Natuurlijk gaan ook alle geluksdingetjes mee die ik heb gekregen van verschillende mensen, erg lief!

Dit was een kleine update voor vandaag!
Ajuutjes.

  • 30 April 2014 - 15:30

    Joop En Toos :

    Ester, wij wensen je heel veel plezier en geniet van ook deze lieve mensen die jou hulp heel goed kunnen gebruiken. Straks kom je wee rmet een ervaring reiker terug hopen wij. Joop hoopt wel dat je weer optijd terug bent om zijn assistente te zijn bij een groot kinderfeest!!

    Veel succes en we zullen je verhalen graag lezen.

    Dikke knuffel voor jou van Joop en Toos.

  • 30 April 2014 - 15:42

    Elga:

    Ha Es, wij wensen je een hele fijne reis en dat je een super mooi tijd mag beleven!
    Dikke knuffel van Ton en mij xxx

  • 30 April 2014 - 18:40

    Mariska De Schat:

    Ester!! het is bijna zover, ga je echt super erg missen en natuurlijks talken met berichtjes en mails. heel heel heel veel succes, maar natuurlijk ook plezier. Geniet!! Kom je zo nog even een afscheidsknuffel geven ;)

    xx maris

  • 30 April 2014 - 20:59

    Patricia:

    Lieve Es, ik ga je missen! Maar ik wil je heeeeeel veel plezier wensen! Ga er lekker van genieten, want voor je het weet sta je weer op de zf ;).

    XXX patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Tot 25 juli ben ik hier in het mooie, indrukwekkende Wellington, Zuid-Afrika!

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 11232

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Zuid-Afrika

02 Oktober 2012 - 23 Oktober 2012

Brazilië

02 Juli 2011 - 24 Juli 2011

Brazilië

Landen bezocht: