Laatste verslag vanuit Nederland! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit Nederland! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Ester Olsthoorn - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Ester

01 Mei 2014 | Nederland, Schipluiden

Hier is 'ie dan, mijn laatste verslag vanuit Nederland.. Over een uur vertrekken we richting Schiphol. (Als het goed is) alles ingepakt. Koffer zit vol, handbagage zit vol, ik kan me niet bedenken wat ik nog mee zou moeten nemen..

Het word toch wel een beetje spannend nu.. Die reis waar ik al zó lang naar uitkijk, gaat vandaag gewoon beginnen! Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal beter ben voel ik me gelukkig goed genoeg om te reizen. Ik ben erg verkouden, dus de mensen in het vliegtuig vannacht zullen blij zijn als ik ga slapen (NOT!)..

Mijn telefoon laat ik lekker thuis,
dus geen whatsapp de komende drie maanden.
Dat is een bewuste keuze, omdat ik mezelf ken en weet dat ik me anders veel te veel bezig ga houden met wanneer heb ik Wifi, wie moet ik nog appen enzovoort. Gelukkig hebben ze in Zuid-Afrika gewoon Wifi, dus mijn blog/Facebook/mail lezen en bijhouden moet helemaal goedkomen.

Veel lieve Hollandse knuffels voor iedereen die hier achterblijft,
en tot over drie maanden!

Ajuutjes!

  • 01 Mei 2014 - 14:30

    Marianne:

    Lieve Ester, heel veel plezier en pas goed op jezelf! XxX

  • 01 Mei 2014 - 18:34

    Marjo:

    Hi Es!
    Als je dit leest zit je vast lekker met je billen op zo'n fraai, authentiek Afrikaans stoeltje..
    Ik hoop dat je een voorspoedige reis hebt gehad, lekker je medepassagiers een flinke verkoudheid hebt meegegeven ;) en dat het naar je zin is bij je gast'ouders'! Alhoewel, dat is natuurlijk een beetje snel om dat al te kunnen weten/zeggen...
    Ik weet zeker dat je een toffe tijd gaat hebben, je bent er zelf bij :)
    Af en toe beetje bloggen is oké, maar ik hoef niet te veel te lezen, je moet vooral lekker bezig zijn daar... ;)
    Heel veel succes, wijsheid en knuffels voor de kindjes!!
    Xxx

  • 01 Mei 2014 - 19:01

    Marianne:

    Heerlijk dat het nu zover is , maak er wat van, maar dat hoef ik jou niet te zeggen!!!

  • 01 Mei 2014 - 19:42

    Mariska De Schat:

    Esje, hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. heb natuurlijk even gezwaaid vanaf de grond ;)

  • 01 Mei 2014 - 21:26

    Stefanie:

    Veel plezier meisie!!! dikke knuf en kus geniet ervan!

  • 01 Mei 2014 - 21:34

    Jessica :

    Ester heel veel plezier en pas goed op jezelf!!

  • 01 Mei 2014 - 22:52

    Lin:

    Have fun:) ik ga al je avonturen volgen ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Tot 25 juli ben ik hier in het mooie, indrukwekkende Wellington, Zuid-Afrika!

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 11238

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 Juli 2014

Zuid-Afrika

02 Oktober 2012 - 23 Oktober 2012

Brazilië

02 Juli 2011 - 24 Juli 2011

Brazilië

Landen bezocht: